המדריך לבחירת אולם אירועים

יורדי הסירה - אולם אירועים בנמל תל אביב

טיפים לזוגות מתחתנים

הבחירה להינשא היא בחירה פשוטה לזוגות רבים שנמצאים בזוגיות זמן מה ומבינים כי מצאו את האחד או האחת עמו/ה היו רוצים לבלות את המשך חייהם. אולם לאחר שנעשתה הבחירה הזו, ישנן עוד בחירות רבות, בחירות פרקטיות ומעט קשות שמטרתן לארגן חתונה מושלמת וקסומה.
בין הבחירות החשובות שייקרו בדרככם היא בחירת אולם אירועים לחתונה. ישנם לא מעט אולמות אירועים והדרך למצוא את האחד המתאים עבורכם עלולה להיות מבלבלת לרבים, להלן כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור אולם אירועים לערב החשוב בחייכם:

  • לפני תחילת החיפושים אחר אולמי אירועים, הכינו רשימת אורחים. כך תדעו לפני תחילת החיפושים מהו הגודל האידאלי לאולם אירועים לחתונתכם. ישנם אולמות אירועים לאירועים קטנים המסוגלים להכיל מאות ספורים של אורחים לכל היותר, וישנן אולמות אירועים גדולים רחבי ידיים שמסוגלים לתת מענה לאירועים גרנדיוזיים.
  • אזור בארץ, לאחר שאתם יודעים כמה מוזמנים פחות או יותר יגיעו לחתונה ומאיפה הם באים, צריך להחליט איפה יתקיים האירוע, אם אתם ועיקר המוזמנים גרים באזור המרכז סביר להניח שתבחרו אולם אירועים במרכז לערוך בו את האירוע.
  • תאריך מבוקש לחתונה, יש זווגת שמעדיפים לתכנן את החתונה שנה מראש ויש זוגות זריזים שסוגרים הכל בתוך חודשים ואף שבועות ספורים, אצלנו ביורדי הסירה יש לנו ניסיון רב בסגירה והפקה של חתונות בתוך פרק זמן של פחות מחודש ואפילו בתוך שבועיים.
  • יום בשבוע, ישנם זוגות רבים אשר מתעקשים על חתונה ביום חמישי שהוא היום האטרקטיבי ביותר אבל אם תהיו פתוחים להתחתן ביום אחר אז האפשרויות הן רבות ולרוב חסכוניות יותר בעלויות, בשנים האחרונות אנשים עורכים חתונות בכל ימות השבוע ואנו באולם אירועים יורדי הסירה עורכים גם הרבה חתונות שישי צהריים, הפקת חתונה ביום שישי הפכה לארוע קונספט מוצלח מאד, האורחים נהנים מהנוף של הים, החופה יכולה להיערך על המרפסת או על דק העץ המשקיפים לים ולאחר מכן ארוחת צהריים מפנקת ומסיבת ריקודים.
  • קייטרינג, חשוב לבדוק מה מדיניות אולם האירועים בנוגע לבחירת הקייטרינג, האם מדובר בקייטרינג של האולם, או בקייטרינג חיצוני שעובד עם האולם, ברור לכולם שאיכות האוכל באירוע חשוב מאד גם לבעלי השמחה וגם לאורחים, ואחד הדברים שהאורחים יזכרו מהאירוע זה איך האוכל היה, באולם אירועים יורדי הסירה יש רשימה של קייטרינג מהאיכותיים והטובים ביותר בשוק הישראלי שאנו ממליצים עליהם, אנו מפקחים על כל האירועים ומוודאים בכל אירוע שחברות הקייטרינג עומדים בסטנדרטים הגבוהים שאנו קובעים להם.
  • כשרות, אולם יורדי הסירה הוא אולם כשר וכל חברות הקייטרינג ביורדי הסירה בעלי תעודת כשרות, באולם משגיח כשרות אשר מגיע לכל האירועים ומוודא שהכשרות נשמרת במזון ובשתייה.
  • בחירת בר, אחד המרכיבים החשובים לחתונה שמחה היא השתיה והאלכוהול גם בכמות וגם באיכות, ישנם אולמות שכוללים בר וישנם כאלה שהבר הוא חיצוני. כמעט לכל אחד קרה שהוא ניגש לבר במהלך אירוע והמשקה שהוא רצה נגמר, או שבמקום ג'וני ווקר הגישו לך וויסקי מוזר אחר. אנחנו ביורדי הסירה נחסוך לכם את כל הטרגדיות האלה. יורדי הסירה בר שייך ליורדי הסירה והוא אינו שירותי בר חיצוני, האינטרנס שלנו הוא לתת את השתייה הטובה ביותר ובשירות הטוב ביותר, ואצלנו השתייה אף פעם לא נגמרת.
  • רישיון עסק, כבר נכתב מספיק על אולמות שנהרסו בערב החתונה, חשוב מאד לודא שלאולם האירועים יש רישיון עסק בתוקף.
  • ניהול האירוע באולם האירועים, בכל אולם אירועים יש מנהל האירועים שאחראי על התנהלות תקינה של האירוע מתחילתו ועד סופו, חשוב מאד להכיר את מנהל האירוע לפני האירוע ולראות שיש איתו שפה משותפת. באולם אירועים יורדי הסירה האירועים מנוהלים ברמה הגבוהה ביותר, הכל מתוקתק החל מתכנון האירוע וסידור השולחנות ועד כל פרט טכני במהלך האירוע עצמו, האירועים ביורדי הסירה מתוכננים ומנוהלים מתוך שאיפה ליצור הנאה מושלמת אצל האורחים שבאים לבלות באירועים אצלנו.
  • ניקיון, חשוב לבדוק באולם אירועים איך שומרים על הניקיון במהלך האירוע, ביורדי הסירה יש תמיד עובד ניקיון ששמור עד סוף האירוע על ניקיון האולם והשירותים.
  • אבטחה, חשוב לבדוק כמה מאבטחים יש במקום וכמה באמת צריך, ביורדי הסירה תמיד יש צוות מאבטחים אשר שומרים על בטחון האורחים באולם ומונעים כניסה מאורחים לא מוזמנים.
  • רחבת הריקודים, חשוב לבדוק מה מיקום רחבת הריקודים באולם ביחס למקומות הישיבה מאחר ויש לזה השפעה ישירה על האווירה באירוע, רחבה מרוחקת מידי מפזרת את הקהל ומרחיקה רוקדים מרחבת הריקודים, רחבת ריקודים במרכז יכולה לפגוע בהנאת האורחים שרוצים לשבת ולשוחח בשולחנות שיצטרכו להתמודד עם עוצמת הווליום, רחבת הריקודים ביורדי הסירה תוכננה בחכמה והיא מספקת עוצמת מוסיקה מתאימה לריקודים ברחבה ובו בזמן האורחים שיושבים בשולחנות יכולים לשוחח בהנאה מבלי שהמוסיקה תפריע להם.
  • תאורה והגברה, חשוב לבדוק מה איכות מערכת ההגברה והתאורה, מה יהיה כיוון הרמקולים במהלך האירוע ואיך עוצמת המוסיקה תתפזר באולם. מערכת התאורה ותפעולה חשובים מאד ליצירת האווירה המתאימה בשלבי האירוע השונים. ביורדי הסירה מערכות הגברה ותאורה חדישות ואיכותיות המתוחזקות באופן שוטף כדי לספק חוויה מושלמת לאירועים במקום.
  • גיבוי, מה קורה אם יש הפסקת חשמל? איך האולם מתמודד עם מקרים כאלה, ביורדי הסירה יש גנרטור חירום אשר נדלק באופו אוטומטי במקרה של הפסקת חשמל.
  • הגבלת שעות, חשוב לוודא האם יש הגבלת שעות באולם, ישנם אולמות שמחייבים אלפי שקלים עבור כל שעה נוספת, אצלנו ביורדי הסירה אין הגבלת שעות. אתם תחליטו עד מתי תימשך המסיבה.
  • האם צריך לקחת שירותי הפקה? זוגות שמתחתנים ביורדי הסירה יכולים להפיק את האירוע בעצמם או עם חברות הפקה מקצועיות, אנו ביורדי הסירה מתגאים בניסיוננו הרב בעולם האירועים וזוגות שמתחתנים ביורדי הסירה יכולים לסגור את כל פרטי האירוע איתנו וכל מה שהם חייבים לדאוג לו הוא להתלבש לאירוע ולהזמין את האורחים, אנחנו נדאג לכל השאר.
  • המלצות של זוגות שהתחתנו באולם, חשוב לבדוק המלצות של זוגות שהתחתנו באולם אירועים, ניתן להתרשם מכמות ואיכות ההמלצות של זוגות שהתחתנו ביורדי הסירה בפורום החתנים וכלות וסיפורי אירועים באתר וכן בפורומים נוספים באינטרנט.
  • כמה זה באמת עולה לי? צריך לבדוק כמה עולה מנה באולם ואיזה עלויות נוספות עוד יהיו מעבר לכך? בדרך כלל הצעת המחיר למנה שאולמות נותנים איננה המחיר הסופי, והעלות האמיתית מגלה רק בהמשך, אצלנו ביורדי הסירה ניתן לקבל הצעת מחיר לחבילות חתונה שכוללות הכל בפנים (קייטרינג, תקליטן, צלם) כל שנותר לכם הוא לקנות בגדים לחתונה ולהזמין את האורחים.
אורך הכתבה:
תוכן עניינים

בואו לחגוג איתנו

Contact us

או דברו איתנו
072-3925776

דילוג לתוכן