יורדי הסירה – גן אירועים במרכז

יורדי הסירה

כיום חתונות רבות מתקיימות בגני אירועים במרכז, גני אירועים אלו נוחים במיוחד לאורחים שכן הם נמצאים באמצע הדרך עבור רובם וממש ליד הבית עבור חלקם ולא רק זה, מכיוון שרבים בוחרים לקיים בגני אירועים במרכז את חתונותיהם, רצוי לבחור גן אירועים מקצועי ואיכותי כמו יורדי הסירה. מדובר בגן אירועים ממוקצע ובעל ניסיון בו יודעים ליצור ערב חווייתי ובלתי נשכח שעובר ללא תקלות, על אף עשרות הפרטים הקטנים הנדרשים לתכנון חתונה איכותית.

חתונה חלומית ביורדי הסירה

יורדי הסירה הוא גן האירועים המוצלח ביותר מפני שהוא אכן יוצר אי חלומי שכזה עם נוף של הים התיכון, ומתוכנן לאחר ניסיון של שנים רבות באירועים לשלב רומנטיקה בחופה, פינוק של אירוח ואווירה של מועדון ריקודים, יורדי הסירה נמצא ממש במרכז הכרך, בנמל תל אביב בעיר הגדולה, כך שכלל לא צריך לנסוע רחוק או להסתבך עם הגעה למושבים עלומי שם, דבר שבהכרח מביא אורחים נינוחים יותר לחתונה.

גן אירועים במרכז על הים

איך יוצרים גן אירועים במרכז של המרכז, בתל אביב? גן אירועים שמשלב את נוחות המיקום העירוני עם היופי הטבעי שמאפיין גני אירועים במרכז? פשוט מאוד, יורדי הסירה נהנית מהמשאב הטבעי היפה ביותר – הים התיכון, שנפרש בכל הדרו למרגלות גן האירועים ונותן לאורחים לספוג את אווירת הטבע הקסום, הרומנטיקה והיופי מקרוב. ניתן להנות מנוף הים כמעט מכל מקום באולם או במרפסות , המרפסת התחתונה נמצאת בחזית האולם על דק מעץ ממש מול הים, יכולה לשמש לקבלת פנים לניהול החופה ופינת קפה וקינוחים במהלך האירוע, המרפסת העליונה משקיפה על הים למרחקים ועל חוף מציצים המיתולוגי ויכולה לשמש גם לקבלת הפנים לפני השקיעה ולטקס החופה.

יורדי הסירה הוא גן אירועים במרכז בעל מרפסת וחצר, כל אחת משקיפה לחוף המהמם, נהנית ממשבי הרוח המרעננים של שפת הים ולכן יכולות להוות מיקום אידאלי לחתונתכם, ולא משנה אם מדובר בקיץ, חורף, סתיו או אביב, יורדי הסירה מכיל גם אולם אירועים סגור בעל שתי קומות, שם ניתן ליהנות מחגיגה גדולה בכל מזג אוויר, בין אם מפלט לבריחה מהלחות של חודשי הקיץ ורוחות וגשמים בחורף. הקירות החיצוניים השקופים מכניסים את הטבע למסיבה ונותנים את הנופך הטבעי שרבים כה אוהבים כששוקלים לבחור גני אירועים במרכז.

אורך הכתבה:
תוכן עניינים

בואו לחגוג איתנו

Contact us

או דברו איתנו
072-3925776

דילוג לתוכן