חתונה על הים

חתונה על הים יורדי הסירה

חתונה על הים – יורדי הסירה ת"א

בריזה קלה, קצף לבן, אופק כחול מלוא כל העין – חתונה על הים, ממש על קו החוף זה כל קסם. אנו מאמינים שאין תחליף לחתונה על הים. בעינינו, תפאורה של ים יש משמעות היסטורית והיבט מהותי-בר קיימא. צרפו לכך חופה על שקיעה מחליפת צבעים וחופה לבנה על רקע גלים ותבינו למה חוף ים הוא הלוקיישן הראשון לעריכת חתונות.

אנו ביורדי הסירה, מעניקים לכם חוויית חתונה של פעם בחיים הכוללת: נוף, עיצוב מרשים, קולינריה משובחת ושירות מושלם. 

חתונה על הים יורדי הסירה חתונת קיץ ליד הים

חתונה על הים – אירוע מלא השראה

זוגות רבים רוקמים את החלום שלהם בצבעים תכולים-צהובים של שמים, מים, חול ושמש. כאן בישראל החלום אפילו קל למימוש. כמדינה החולקת קו חוף עם הים התיכון וים המלח, מעניקה ארצנו אפשרות לחגוג חתונה מופלאה הנושקת לגלים ולקצף ים.

אנחנו מציעים גן אירועים אוטופי על חופי תל אביב שחנך את יומם הגדול של מאות זוגות ישראלים לקול רחש הגלים והתנפצותם אל החוף.

נוף, מגע חול רך וחלוקי אבן הם טבע מרגש. הכניסו את העושר הזה בפריים ועצבו לכם חתונה מלאת השראה.

חתונה על הים – האספקט הקולינרי

עד עכשיו דיברנו נוף ומה עם העוף? בחרו לכם תפריט מדויק ואיכותי בהתאמה אישית לאירוע שלכם. בשר ודגים עשויים היטב לצד מאפים בניחוח טרי שישמחו את האורחים.

חתונה מושלמת על הים היא אירוע בו מוגשים מנות ברמה גבוהה שהוכנו ועוצבו על ידי שפים מקצועיים. 

בהזמנת קייטרינג עבור חתונה על הים יש להתייחס לעונת החתונה: בעונת הקיץ מומלצות מנות קלילות יותר בעדיפות להימנעות ממרק חם ואוכל כבד. חתונה חורף הנערכת בפנים מתאימה להגשת אוכל מחמם ועשיר.

המטבח באולם "יורדי הסירה" הוא מטבח ברמה קולינרית גבוהה במיוחד המספק שירותי קייטרינג מעולים בדגש על מנעד טעמים רחב וצילחות נכון.

שלחו הזמנה מוקדמת ככל האפשר למוזמנים על מנת שיאשרו את השתתפותם. אישורי השתתפות יתנו לכם אינדיקציה לגבי מספר המנות אותן עליכם להזמין.

הלבוש האופטימלי בחתונה על הים

אירוע על הים הוא אירוע שמטבעו הוא קליל יותר. העדיפו לבוש מאוורר, נעים וקליל שיאפשר לכם להתנהל בנינוחות ולא להזיע חנוטים בתוך מחלצות.

בהתאמה לחתונה על הים חשוב לעצב שמלת כלה בסגנון מינימלי. מומלץ להימנע משמלת כלה נפוחה מאוד התואמת אירועים באולמות אירועים נוצצים ופחות את הקונספט הטבעי והמשוחרר.

פתרונות נגישות

חתונה על הים מזמנת אתגר נגישות גדול יותר עבור מוזמנים מבוגרים או עבור בעלי מוגבלויות. אולם "יורדי הים" מספק פתרונות נגישות ברמה גבוהה כחלק ממגמת נגישות כוללת, מתוך רגישות לצרכי המשתתפים השונים באירוע.

יצירתיות בחתונה על הים

חתונה על החוף מאפשרת שילוב מוטיבים עליזים וקלילים כגון: עמדת קוקטיילים צבעוניים, חלוקת כפכפים ועוד. ניתן לשלב מוטיבים דקורטיביים הקשורים בחוף או בים על מנת להביא פן יוצא דופן ומעורר השראה לאירוע.

יורדי הסירה – שירותים נילווים

מזמינים אירוע ב"יורדי הסירה"? כל מה שנשאר לכם הוא להודיע למוזמנים ולבוא לבושים – את שאר העבודה השאירו לצוות האולם. ביורדי הסירה דואגים לכם לכל הציוד הנלווה הקשור בהפקת חתונה מושלמת:

  • דיג'יי
  • תאורה
  • הגברה
  • פתרונות ישיבה
  • ארגון אזור קבלת הפנים
  • ארגון רחבת ריקודים
  • קייטרינג
  • בר
  • אמצעי חימום או קירור 
  • הצללות\קירוי

יורדי הסירה – חתונה על החוף

חולמים על חתונה ברקע שקיעה עם ארומת ים וגלים מתנפצים? אנחנו ביורדי הסירה כאן כדי להגשים לכם חלום. יורדי הסירה – אירועים שמימיים המטשטשים את הגבול בין חלום למציאות. דק עץ על שפת הים, פרחים ריחנים, חופה לבנה ושקיעה שמניעה מיתר בלב.

עצמו עיניים והקשיבו לרחש העולה מן הגלים, הרגישו את הבריזה המחבקת. 

יורדי הסירה – גן אירועים על הים בתל אביב, מפגיש אתכם עם חווית חופה בחסות הטבע, מנות שף מקצועיות, חניה פרטית שמורה לאורחי האירוע, עיצוב מוקפד ושירות מושלם. 

יורדי הסירה – הלוקיישן המושלם שלכם לחתונת חוף חלומית.
אורך הכתבה:
תוכן עניינים

בואו לחגוג איתנו

Contact us

או דברו איתנו
072-3925776

דילוג לתוכן