אולם אירועים בנמל תל אביב

אולם אירועים בנמל תל אביב - יורדי הסירה

לא לחינם שוקק אזור נמל תל אביב כמעט בכל שעה משעות היום ובכל עונה מעונות השנה.
נקודת ההשקה בין העיר הלבנה והים הכחול מייצרת שלווה תכולה, שקוסמת גם למטיילים בין החנויות, גם לסועדים במסעדות, גם לרצים בקצב מעורר הערצה, וגם למי שמצא נקודת תצפית מושלמת אל גלי הים התיכון ולא יזוז ממנה.
החיים הרועשים באזור הנמל הם חלק מהתפאורה הקסומה של אולם אירועים בנמל תל אביב.

נמל תל אביב

אזור נמל תל אביב נראה ופועל כמו הגשמת חלום עתידני, אזור עצום שמפריד בין הים התיכון לבין העיר היקרה בישראל ומיועד כולו להנאה.
ברחבי אזור הנמל תמצאו מגוון עצום של מסעדות ובתי קפה מכל הסוגים והמינים, שוק איכרים קבוע, מרכזי ספא וטיפולים, סדנאות, גלריות ואולמות להופעות חיות, חנויות רבות מספור ושטח עצום שפונה אל הים ומציע שלל פעילויות לילדים וגם למבוגרים.
נדמה שזה מיקום מושלם: אולם אירועים בנמל תל אביב.

בין העיר לים

השילוב הקסום בין העיר התוססת והרועשת לבין השקט השלו של המים, הופך לאווירה קסומה שמושכת אליה רבים מתושבי תל אביב וכן תיירי פנים ותיירי חוץ.
בלב הנמל, בקו ישיר מהמים, נמצא אולם האירועים יורדי הסירה.

הים הוא (לא רק) תפאורה

בנוסף לרקע הקסום של הים האין סופי, שמתכתב היטב עם הבטחת הנצח של טקסי חופה ועם הראשוניות מלאת התקווה של חגיגות להולדת תינוק או תינוקת במשפחה.
אבל כאמור, לא רק יופיו של הים מתאים היטב לאולם אירועים, גם באירועים ניתן למצוא את השילוב בין ההמולה הרועשת של העיר לשקט המופלא של חוף הים כאשר ניתן לערוך את הטקס המרכזי של האירוע, לדוגמה החופה, מול הים ולעבור משם למסיבת ריקודים סוערת שמרגישה כמו ערב במועדון תל אביבי איכותי.

יורדי הסירה – אולם אירועים בנמל תל אביב

אולם האירועים יורדי הסירה הוא מתחם אירועים שממוקם בלוקיישן הכי טוב בישראל ויודע להתגמש ולהתאים את עצמו לדרישות ולבקשות של כל חוגג.
ביורדי הסירה תוכלו לערוך אירועים במרפסת הצופה אל הים, באולם האירועים שגם חלונותיו צופים אל הים או על הגג הפתוח של יורדי הסירה, בקו הראשון לבריזה של הים התיכון.

אורך הכתבה:
תוכן עניינים

בואו לחגוג איתנו

Contact us

או דברו איתנו
072-3925776

דילוג לתוכן