אולם אירועים מול הים בתל אביב

אולם אירועים מול הים

אולם אירועים מול הים בתל אביב

אירועים על הים הם הלוקיישן המבוקש ביותר.

בייחוד כאשר מדובר באולם אירועים מול הים בתל אביב.

למה בעצם ומה חשוב לדעת לפני שמתכננים חתונה על הים?

אולם אירועים מול הים

אולם אירועים יוקרתי ליד הים

תל אביב היא עיר של ים, אירועים על הים הם דבר שבשגרה ולרוב מאפיינים את קהל העיר הגדולה אליה אנו מגיעים בין היתר בגלל האהבה לים. בין אם עיצוב אולם האירועים יהיה בוהו שיק, קלאסי, מודרני או אירוע קונספט יווני, הים תמיד יהיה בראש הרשימה.

קהל הגולשים, קהל אורבני צעיר מעריך את הנוף הכחול ומוכן לעשות הכל בכדי לקיים אירוע מול הים בדיוק מול הנוף הזה. כי אחרי הכל, מדובר באחד הרגעים המרגשים, אנחנו רוצים לוודא שכל מה שאנחנו אוהבים נמצא בו. ויש תל אביב שלא אוהב ים?

אולם האירועים יורדי הסירה – מתחם מושלם וחופה מול הים

בנמל תל אביב מציע אירועי קונספט אורבניים ממש מול הים, למקום חצר גדולה המשקיפה אל קו המים ממש מקרוב, כך שאפשר גם לשמוע את רחשי הגלים ולראות את הקצף והתנועה שלהם. החופה בחצר החיצונית מקבלת במה ופוקוס כאשר כל החלל מעוצב בהתאם ויש תחושת מינגלינג מקדימה ונעימה. הזוג מתהלך בשביל ועולה על מדרגות קטנות וממש מגיע לגובה הים והתמונות יוצאות פשוט מושלמות. האירוע בעצם מתחלק לשתיים, כאשר בחלק הראשון קבלת קהל, עמדות אוכל בר קוקטיילים וחופה, בחוץ, ולאחר מכן נכנסים פנימה לחלל שהוא וואו, המאפשר לקיים אירוע סגור בו רחבת ריקודים, מטבח פתוח ממנו יוצאות המנות העיקריות והקינוחים. יורדי הסירה הוא מתחם אולם יפייפה שעוצב ע״י מיכאל אזולאי, מעצב פנים מוביל החתום על עיצוב בתי מלון איכותיים ויפים בתל אביב, כל המקומות שהוא עיצב נוטפי סטייל ושיק אורבני, שמייצרים אוירה.

חוויה קולינרית בניצוחו של של השף משה אביב

לצד הנוף הקסום, מציע המקום תפריט עשיר ומגוון של דוכני אוכל בקונספט מתחלף, לבחירת הזוגות, עמדה ים תיכונית, עמדת בשרים, לחמניות באן ובשר מפורק, עמדה יוונית של עוף ופיתה חמה, עמדות דגים טריים וטעימים בסגנון סב׳יצה וכן כפילה למנה עיקרית, סלטים מיוחדים והכל תוך שימוש בחומרי גלם מוקפדים ואיכותיים בניהולו של השף המוביל אביב משה בעל ניסיון ושם ידוע בתחום הקולינריה.

חתונה על הים יורדי הסירה חתונת קיץ ליד הים

אולם אירועים פתוח ויוקרתי

כאשר מחפשים אולם אירועים על הים חשוב לקחת בחשבון שבוחרים במקום שמציע חלל פתוח לצד חלל סגור, חודשי הקיץ בישראל הם חודשים חמים מאוד ובזמן החופה עוד נעים לשהות בחוץ לפרק זמן קצר, אבל אתם רוצים שהאורחים שלכם ירקדו איתכם אל תוך הלילה תדאגו להם למקום ממוזג סגור ומלא סטייל, כמו שהם וגם אתם אוהבים.

עוד פרט שחשוב לדעת הוא: ״אם חשוב לכם לשריין מקום לחתונה עם הים, חתונה מול הים, אירוע מיוחד במקום בו לא תצטרכו להתפשר, חשוב שתתחילו לבדוק את האפשרויות לחתונה בקיץ, כבר בחודשים אוקטובר- נובמבר – דצמבר. הערכות זו תאפשר לכם לבחור את המקום המושלם ואת התאריך הכי נוח, חשוב להסתכל על לוח השנה ולראות מה קורה בעיר, בארץ בחודשים בהם תרצו להתחתן, לוודא שלא מדובר בימים של אירועים מיוחדים כגון מירוץ תל אביב, פסטיבלים, הופעות מחו״ל וכד, וכמובן שיש חניה נגישה ונוחה. גם סגירת ספקים כגון שמלה, דיג׳י, אלו ספקים שככל שתקדימו לפגוש אותם ולשריין לעצמכם מועד מדוייק כך תוכלו להבטיח לעצמכם את החתונה המושלמת שאתם רוצים, בדיוק בהתאם לסטייל ולסגנון שאתם אוהבים.

לא מתפשרים על איכות

יורדי הסירה הוא מקום מושלם לאירועים אורבניים, לאוהבי העיר ולצעירים ברוחם. לצוות המקום ניסיון של למעלה מ 30 שנה בתחום ואנו יודעים ללוות אתכם בכל הפרטים, החל מחיבור לספקים, צלמים, לחשוב איתכם על העיצוב הכי יפה יצירתי עדכני ומוקפד שיש, להקשיב לרצונות שלכם ולעזור לכם להגשים אותם.

בכל אירוע מתקיימות מספר פגישות מקדימות, החל משלב ההכרות והצעת מחיר, פגישת ספקים והפקה, פגישה עם השף לבחירת תפריט וטעימות, אלו מתקיימים לרוב בסמוך לאירוע אבל הרעיון הוא ללוות אתכם כבר מההתחלה, להקל עליכם בבחירות ולתת לכם את כל המידע הנדרש על מנת שתוכלו לקבל את אחת ההחלטות של אירוע של פעם בחיים.

אז אם הגעתם עד פה, כנראה שכדאי שנפגש, בואו נכיר, ללא כל התחייבות, תאמו פגישה עוד היום לסיור במקום, במסגרת הסיור נציג בפניכם את המקום, את העיצובים השונים, את התפריטים ומשם הכל יראה יותר ברור פשוט וקל.

אורך הכתבה:
תוכן עניינים

בואו לחגוג איתנו

Contact us

או דברו איתנו
072-3925776

דילוג לתוכן