למה כדאי לכם לעשות חתונה ליד הים ביורדי הסירה?

חתונה ליד הים ביורדי הסירה

השלווה של הים הכחול, היופי של השקיעה, הרוח החופשית והאופטימיות של מראה קו האופק, אלה רק חלק מהסיבות שיניעו אתכם לבחור למקם את מסיבת החתונה שלכם ליד הים.
בדקנו כמה סיבות לבחור בלוקיישן עם נוף לים ואת ההשפעה האפשרית שלהם על האירוע שלכם, אז בואו נבדוק יחד מה הים יכול לעשות.

רואים רחוק רואים שקוף

על הנוף הקסום של חוף הים כבר נכתבו אלפי שירים, ספרים ומחזות וגם עבור מי שאינו מאוהב בים, זהו נוף מזמין הרבה יותר מאשר קירותיו של אולם אירועים.
חשוב לזכור שמיקום החתונה יכול לכלול גם רוח חזקה ופתאומית שעלולה להפריע לאורחים מבוגרים במיוחד או בעלי מוגבלויות ואם אתם חושבים על חתונה על החוף עצמו, קחו בחשבון שגם הליכה או עמידה על חול הים עלולה לייצר קושי לחלק מהאורחים.

ללא מחוך וללא עניבה

חתונה באולם יורדי הסירה, היא אפשרות לשנות את האווירה הכללית של האירוע לקלילה יותר.
כך יוכלו זוגות מסוימים לבחור שמלת כלה ולבוש חתן פשוטים מהרגיל, יש שישמחו מהאפשרות להחליף נעלי עקב בכפכפים או לבחור במוזיקה נעימה ברקע במקום מוזיקת ריקודים.
כדאי לזכור להזכיר את מיקום האירוע בהזמנה או אפילו להוסיף משפט על אופי האירוע המתוכנן.

רעש הגלים, וריח המלח בחתונה ליד הים

הטבע הוא אורח מרכזי בחתונות שנערכות ליד הים וכדי לעזור לאורחים שלכם ליהנות באמת, תוכלו לעזור להם להיות מוכנים לבילוי על החוף.
ישנן חתונות שדואגות שיהיו לאורחים המעוניינים כפכפים לריקודים, משקפי שמש וקרם הגנה אם החתונה מתקיימת בצהריים, ויש שמוסיפים גם כובעים, בקבוקי מים ומניפות באירועים קיציים.

להתאים לכל האורחים

חתונה שמתקיימת ליד הים היא קסם מסוים מאוד,לפני שאתם בוחרים כיצד להגשים את החלום שלכם, כדאי להכניס לחישוב גם את אתגרי האורחים המבוגרים יותר או המתקשים בתנועה.
באולם יורדי הסירה, תוכלו למצוא את הדרך לאפשר לכל האורחים להרגיש בנוח בחתונה ולא לוותר על החלום של חופה על הרקע הקסום של גלי הים.

אורך הכתבה:
תוכן עניינים

בואו לחגוג איתנו

Contact us

או דברו איתנו
072-3925776

דילוג לתוכן